• Underside Slide1
  • Underside Slide3
  • Underside Slide2

Brug os som BPA-arbejdsgiver

Så kan du i stedet fokusere på at leve dit liv

Du har en BPA-ordning, og det er jo godt. Du kan leve lige netop det aktive og frie liv, som du altid har drømt om - på trods af de begrænsninger, som dit handicap giver dig. Og dog.

Indimellem er du ved at drukne i regler, love og paragraffer. Du har hverken tid eller kræfter til at holde styr på alt det med kontrakter, budgetter, løn, pension og feriepenge. Du får sved på panden over at tænke på arbejdsmiljø, barselsorlov og sygefravær. Og hvordan er det nu lige det er med ansættelser og opsigelser?

Er det dig, vi har beskrevet her? Så er du bestemt ikke alene! Det ved vi, for vi taler med mange, der har det præcis ligesom dig - hver eneste dag.

Vælg os som BPA-arbejdsgiver – og få fuld gennemsigtighed
Når du er tilkendt Borgerstyret Personlig Assistance, i daglig tale BPA (serviceloven § 96), har du ret til at vælge at lade os klare alt det administrative omkring økonomi og afregninger med det offentlige. Vi kan med andre ord tage os af alt det, som hører under opgaven som BPA-arbejdsgiver.

...Og det vil vi glæde os til at gøre for dig, så du i stedet kan bruge din tid og dine ressourcer på at leve dit liv, som du ønsker det!

Når du vælger, at vi skal være BPA-arbejdsgiver for dig, så bliver du ikke bare sat af i svinget.

Vi giver dig selvfølgelig fuld gennemsigtighed. Det betyder, at du til enhver tid kan få indsigt i dit regnskab, timeforbrug, sygefraværsstatistik eller alt andet, der vedrører vores arbejde omkring netop din BPA-ordning.

Det er din sikkerhed for, at vi forvalter din BPA-ordning godt og ordentligt.

Tæt samarbejde mellem BPA-arbejdsgiveren og arbejdslederen

Tæt samarbejde mellem BPA-arbejdsgiveren og arbejdslederen

Du er arbejdsleder for din BPA-ordning. Og det er dermed dig der har det daglige ansvar for ledelsen af din hjælperordning. Det betyder i korte træk, at der er en række opgaver, som du skal løfte:

  • Du planlægger din hverdag – og dermed dine hjælperes arbejdsdag og opgaver.
  • Du vælger hvilke hjælpere, du ønsker at ansætte og afskedige.
  • Du udarbejder vagtplanen for dit hold.
  • Du afholder personalemøder og MUS-samtaler.

Men heller ikke her er du alene. Som BPA-arbejdsgiver står vi lige bag dig og støtter op med råd og vejledning uanset om du er en erfaren BPA-bruger eller om alt dette er nyt og overvældende for dig.

Vi sidder klar ved telefonen, og du er selvfølgelig altid velkommen til at kigge forbi vores kontor i Karlslunde. Vi kommer også gerne til dig – uanset hvor i landet du bor.

Det skal være så nemt og overskueligt for dig at have en BPA-ordning som muligt. Derfor stiller vi en række værktøjer til rådighed for dig, som letter dine daglige opgaver:

  • Døgnåben telefon – du kan altid få fat i din BPA-arbejdsgiver.
  • Fast kontaktperson
  • Online vagtplanlægningsprogram, du kan tilgå det ved at klikke her
  • Hjælp til rekruttering via vores landsdækkende netværk af hjælpere
  • Vikarservice

Er vi din nye BPA-arbejdsgiver?
Du har dine personlige grunde til, at vælge et bestemt firma som BPA-arbejdsgiver. Det handler først og fremmest om den berømte kemi og den såkaldte gode mavefornemmelse.

Ring til os på 4369 2848. Lad os få en snak og lad os mødes, så du kan se os i øjnene. Valget er dit – resten klarer vi.

Uanset om du er helt ny med BPA-ordning, eller om du allerede har et andet firma som BPA-arbejdsgiver, så er det smertefrit for dig at vælge os. Vi klarer alt det praktiske!

Det siger andre om os… Klik her og læs hvad vores kunder siger om deres erfaringer med at have os som BPA-arbejdsgiver.